Мои файлы [346] |
Заказ церковных треб в Иерусалиме
[38]
Православный сайт СИМВОЛ-ВЕРЫ предоставляет услуги по заказу молебнов в Иерусалиме. Заказать требы о вас и о ваших близких на Святой Земле
|
Главная » Файлы » Мои файлы |
[ ] | 18.08.2014, 09:53 |
Пресвятая Богородица и Приснодева Мария – это чудо и тайна, непостижимая даже для Ангелов: “Ужасеся о сем Небо, и земли удивишася концы, яко Бог явися человеком плотски, и чрево Твое бысть пространнейшее Небес, тем Тя, Богородицу, Ангелов и человек чиноначалия величают”, – пишет создатель молебного канона. Она – Божество после Бога, как сказал о Ней святой Григорий Богослов. Однако в других творениях святые отцы вполне конкретно говорят о месте Богородицы. В частности, святой Епифаний подчеркивает: “В чести да будет Мария, но поклоняться должно Отцу и Сыну и Святому Духу”.
О генеалогическом древе Госпожи Богородицы мы узнаем в Евангелии апостола Луки, говорящем, что Она происходила “из дома Давидова”. В так называемом Протоевангелии Иакова брата Господня сказано, что священник Матфан женился на Марии и у них родилось четверо детей: Иаков, родивший Иосифа, мужа Богоматери, Мария, родившая Саломею-повитуху, Сови, родившая Елисавету, матерь Иоанна Предтечи, Анна, родившая Мариам, Матерь Богочеловека Иисуса Христа.
Имя “Мариам”, которое Богородице дали Ее родители, Иоаким и Анна, происходит от еврейского слова со значением “господин” – соответственно имя Мариам может пониматься как “госпожа”. Но главнейшим Ее именем является “Богоматерь”, ибо Она – Матерь Господа. Это было утверждено на Третьем Вселенском Соборе в 431 году. Однако Церковь, желая выразить великую любовь и огромное уважение, испытываемое к Приснодеве, дала Ей множество почетных названий и эпитетов. Характерным примером в этом отношении является святой Нектарий, посвятивший Богоматери пять тысяч поэтических стихов, вошедших в состав его “Богородичника”.
Из Евангелий Нового Завета мы узнаем, что Дева из Назарета получила Благовещение от Архангела Гавриила, посетила свою двоюродную сестру Елисавету, уже носившую Честного Иоанна Предтечу, родила Спасителя мира в Вифлееме, бежала в Египет, чтобы защитить ребенка от убийц, искала Своего двенадцатилетнего Сына в Иерусалиме, в то время как Он находился в храме и беседовал с учителями, присутствовала на брачном пире в Кане Галилейской, где ходатайствовала к Своему Сыну, сопровождала Господа в пути на Голгофу, пережила святые события Распятия, погребения Честного Тела и славное Воскресение Господа и сошествие Святого Духа, произошедшее в Сионской горнице в день Пятидесятницы.
О жизни Богородицы мы узнаем и из святоотеческой традиции, представляющей собой столь же авторитетный источник, что и традиция апостольская, естественным продолжением которой она является, поскольку основывается на опыте и руководстве Святого Духа. Основными источниками такого рода являются сочинение святого Дионисия Ареопагита “О Божественных именах”, похвалы Успению Пресвятой Богородицы, написанные различными святыми нашей Церкви, такими как Иоанн Дамаскин и Андрей Критский, церковная гимнография и иконография. Важные введения мы находим и в рассказе святого Иоанна Богослова об Успении Богородицы Марии.
Блаженное Успение Богоматери случилось в 47 году н.э., когда Она находилась в возрасте 59-70 лет, то есть спустя 25 лет после Вознесения Господа. Архангел Гавриил, служащий Ей все эти годы, и сейчас принес Ей весть о том, что через три дня Господь заберет Ее пречистую душу. После этого святого известия Госпожа Богородица поднялась на Елеонскую гору и помолилась Сыну Своему и Богу. Затем она рассказала в церкви о предстоящем событии и начала соответствующую подготовку. В день Успения благодать Божья под видом облака перенесла находившихся в отдалении апостолов в дом евангелиста Иоанна в Гефсимании, дабы они взяли у Богоматери благословение и присутствовали при Ее блаженной кончине. Апостолы Павел и Тимофей, святой Дионисий Ареопагит вместе с другими святыми уже находились здесь. Богородица утешала апостолов и советовала им молиться о спасении всего мира до того самого утра, когда Сам Ее Сын забрал Ее дух.
Тогда Ее богоприемное тело в сопровождении ангельского и апостольского пения было положено во гроб и погребено в Гефсимании, несмотря на то, что иудеи препятствовали этому святому обряду. Существуют сведения о том, что некий иудей по имени Иефония, попытался помешать погребению Богоматери, однако руки его были отсечены невидимой силой. Но, к счастью, Иефоний покаялся и немедленно получил исцеление. Подобная судьба ожидала и тех, кто нечестиво приближался к Богородице: они были ослеплены, но, покаявшись, вновь обретали зрение.
В конце концов, апостолы погребли пресвятое тело Богоматери и остались здесь еще на три дня, непрестанно вторя ангельскому пению и ликованию. «Когда же через три дня ангельское пение прекратилось, то апостолы открыли гроб, поскольку один из них, отсутствовавший и прибывший после третьего дня, пожелал поклониться богоприемному телу. Но они не смогли найти Ее всепетое тело, так что, обретя лишь лежащие погребальные одеяния и исполнившись исходящего от них несказанного благоухания, они закрыли гроб», – пишет святой Иоанн Дамаскин в своем Втором похвальном слове на Успение Богоматери.
Апостолом, который в день Успения отсутствовал, согласно Преданию, является Фома. Таким образом, на третий день после Успения Богоматери, когда Она должна была и телесно присоединиться к Своему Сыну, апостол Фома благодатью Святого Духа был перенесен в Гефсиманию, где увидел Богородицу, возносящуюся на Небеса. Тогда Богоматерь дала ему своей Честной Пояс, который теперь, как зеницу ока, хранит святой Ватопедский монастырь.
Молебные каноны ко Пресвятой Богородице
Великолепен день празднования Успения Пресвятой Богородицы. Праздничные тропарь и кондак разъясняют причину этого: «В рождестве девство сохранила еси, во успении мира не оставила еси, Богородице, преставилася еси к животу, Мати сущи Живота, и молитвами Твоими избавляеши от смерти души наша». «В молитвах неусыпающую Богородицу и в предстательствах непреложное упование, гроб и умерщвление не удержаста: якоже бо Живота Матерь, к животу престави, во утробу Вселивыйся приснодевственную».
Праздник Успения Богородицы сначала был переходящим, но впоследствии, по приказу императора Маврикия, его празднование было закреплено за 15/28 августа. В наши дни этому празднику предшествует благочестивый двухнедельный период, когда по вечерам мы, христиане, собираемся в храмах, чтобы петь молебный канон ко Пресвятой Богородице.
Мы прибегаем к Богоматери и поем молебный канон, поскольку твердо верим, как и создатель этого канона, что “Никтоже, притекаяй к Тебе посрамлен от Тебе исходит, Пречистая Богородице Дево: но просит благодати и приемлет дарование к полезному прошению”. Наш опыт бесчисленных благодеяний, полученных от Небесной Госпожи, не дает нам права молчать: “Не умолчим никогда, Богородице, силы Твоя глаголати, недостойнии: аще бо не Ты не бы предстояла молящи, кто бы нас избавил от толиких бед? Не отступим, Владычице, от Тебе, Твоя бо рабы спасаеши присно от всяких лютых”. “Не скрываю глубины Твоея милости, и ток безмерных чудес, и Источник Приснотекущий воистинну яже ко мне милости Твоея, Владычице, но всем исповедую, и вопию, и проповедую, и вещаю”.
Мы признаемся Госпоже Богородице в нашей греховности, припадаем к Ней с криками отчаяния, душевной и телесной болью и скорбью, заставляющими нас чувствовать, что наша жизнь “аду приближися”. Однако мы не отчаиваемся и не причитаем, словно не имея надежды, но из глубины сердца поем: “Радости мое сердце исполни, Дево, иже радости приемшая исполнение, греховную печаль потребляющи”. Мы возлагаем на Нее все наши надежды, ибо знаем по собственному опыту, что Матерь Божья – это истинное благоутробие и источник милости, единственное прибежище мира, “ходатайство ко Творцу непреложное”. Кроме того, мы просим Ее управлять нашей жизнью, словно “нерушимая стена и предстательство”, оберегающие нас от “демонского стреляния”, которое окружает нас и которое сами мы не в состоянии победить. Так мы, христиане, проживаем истинную летнюю Пасху.
В эти дни до вечера 13 августа, кроме субботних вечерних служб и праздника Преображения Господня, попеременно поются Малый и Великий (изрядный) молебные каноны, творения Феодора II Ласкаря, императора Никейского, жившего в XIII веке.
Об авторе малого молебного канона, монахе Феоктисте, нам ничего неизвестно. О составителе Великого молебного канона, Феодоре II известно, что он был сыном святого Иоанна Ватаца и Ирины Ласкарь. Рассказывается, что император Феодор страдал от болезни, что вызывало у него глубокое уныние и побуждало молиться об исцелении. Более того, создается впечатление, что некогда он отдалился от Бога и поэтому часто повторял фразу “оставил Тебя, Христе”. Таким образом, молитвы императора приняли форму молебного канона к Богоматери, ведь тогда он познакомился со святой Феодорой, царицей Эпира, которая очень почитала Богородицу.
Именно она научила его в тяжелые моменты, и, в особенности, когда его одолевало уныние, обращаться к Богородице и просить Ее облегчить его боль, даровать Божественную радость и утешение. В этом молебном каноне “говорится о страданиях и муках одной души. Здесь греческий император, гонимый, одолеваемый и притесняемый латинянами, арабами и своими согражданами, рассказывает Богоматери о своих личных скорбях, о гонениях, которые он претерпевает от чужеземцев и которые называет «облацы»”, – пишет Александр Пападьямандис. Молебный канон Феодора II распространился сначала по близлежащим монастырям, войдя в состав богослужений, а затем и по всей Византийской империи, и стал известен как Великий молебный канон.
Традиция попеременного чтения этих двух канонов обязана своим появлением одному историческому обстоятельству, имевшему место в империи в 1261 году. В этот год, в дни царствования Михаила VIII Палеолога, без каких-либо кровопролитий было осуществлено отвоевание Константинополя, что сочли чудесным вмешательством Богородицы. Поэтому Михаил пожелал торжественно войти в город и вознести благодарения Пресвятой Богородице. Однако в тот период в церквях пелся Великий молебный канон Феодора II, и необходимо было найти решение, как именно прославлять Богородицу. Тогда было предложено использовать и более древний Малый молебный канон ко Пресвятой Богородице. С тех самых пор Великий молебный канон стал исполняться только во время Успенского поста.
Таким образом, молебные каноны поют в период между двумя великими церковными праздниками, Воскресением и Рождеством Христовым, чтобы вознести моления и прошения к Пресвятой Богородице, нашей единственной ходатаице к Человеколюбивому Богу, дабы нам была дарована милость и сила подняться на нашу Голгофу и пережить неизреченную радость Воскресения. Поскольку не существует Воскресения вне Креста: оно даруется нам на Кресте.
Воздадим же и мы должные похвалы Госпоже Богородице, и попросим ее словами известного проповедника Илиаса Миниатиса (1669 – 1714): “Благодатная, Славная Владычица, от неиссякаемого Божественного света, где Ты отныне радуешься, предстоя одесную Твоего Единородного Сына, пошли и нам, своим благочестивым рабам, лучи этого блаженного света, который освятит наш помраченный разум, и пламя нашей охладевшей воле, чтобы мы научились должным образом следовать по пути святых оправданий. Мы, после Бога, на Тебя, Матерь Божью и нашу Матерь, возлагаем надежды на спасение, торжество мирной власти, победу благочестивых царей, утверждение Церкви, заботу о роде православном и защиту его благочестивого жительства, посвященного Твоей непобедимой помощи.
Пресвятая Дева, Мария, имя Твое – радость, утешение, слава христиан, прими пост и каноны этих святых дней, которые мы пели в Твою честь, как фимиам благоприятный. Сподоби нас, благочестиво припадающих в церкви к Твоей чудотворной иконе, и в Раю увидеть Твоей блаженный лик, которому мы поклоняемся со Отцом, Сыном и Святым Духом во веке веков. Аминь”.
Канон молебный ко Пресвятой Богородице
К Богородице прилежно ныне притецем, грешнии и смиреннии, и припадем, в покаянии зовуще из глубины души: Владычице, помози, на ны милосердовавши, потщися, погибaем от множества прегрешений, не отврати Твоя рабы тщи, Тя бо и едину надежду имамы. (Дважды) Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Не умолчим никогда, Богородице, силы Твоя глаголати, недостойнии: aще бо Ты не бы предстояла молящи, кто бы нас избaвил от толиких бед, кто же бы сохранил до ныне свободны? Не отступим, Владычице, от Тебе: Твоя бо рабы спасaеши присно от всяких лютых.
Помилуй мя, Боже, по велицей милости Твоей, и по множеству щедрот Твоих очисти беззаконие мое. Наипaче омый мя от беззакония моего, и от греха моего очисти мя; яко беззаконие мое аз знaю, и грех мой предо мною есть выну. Тебе единому согреших и лукaвое пред Тобою сотворих; яко да оправдишися во словесех Твоих, и победиши внегдa судити Ти. Се бо, в беззакониих зачaт есмь, и во гресех роди мя мaти моя. Се бо, истину возлюбил еси; безвестная и тайная премудрости Твоея явил ми еси. Окропиши мя иссопом, и очищуся; омыеши мя, и пaче снега убелюся. Слуху моему дaси рaдость и веселие; возрaдуются кости смиренныя. Отврати лице Твое от грех моих и вся беззакония моя очисти. Сердце чисто созижди во мне, Боже, и дух прав обнови во утробе моей. Не отвержи мене от лица Твоего и Духа Твоего Святaго не отыми от мене. Воздaждь ми рaдость спасения Твоего и Духом Владычним утверди мя. Научу беззаконныя путем Твоим, и нечестивии к Тебе обратятся. Избaви мя от кровей, Боже, Боже спасения моего; возрaдуется язык мой правде Твоей. Господи, устне мои отверзеши, и устa моя возвестят хвалу Твою. Яко aще бы восхотел еси жертвы, дал бых убо: всесожжения не благоволиши. Жертва Богу дух сокрушен; сердце сокрушенно и смиренно Бог не уничижит. Ублажи, Господи, благоволением Твоим Сиона, и да созиждутся стены Иерусалимския. Тогда благоволиши жертву правды, возношение и всесожигaемая; тогда возложaт на олтaрь Твой тельцы.
Ирмо́с: Воду прошед яко сушу, и египетскаго зла избежaв, изрaильтянин вопияше: избaвителю и Богу нашему поим. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Многими содержимь напaстьми, к Тебе прибегаю, спасения иский: о, Мaти Слова и Дево, от тяжких и лютых мя спаси. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Страстей мя смущaют прилози, многаго уныния исполнити мою душу; умири, Отроковице, тишиною Сына и Бога Твоего, Всенепорочная. Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Спaса рождшую Тя и Бога, молю, Дево, избaвитися ми лютых: к Тебе бо ныне прибегaя, простирaю и душу и помышление. И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Недугующа телом и душею, посещения Божественнаго и промышления от Тебе сподоби, едина Богомaти, яко благая, Благaго же Родительница.
Ирмо́с: Небеснаго круга Верхотворче, Господи, и Церкве Зиждителю, Ты мене утверди в любви Твоей, желaний крaю, верных утверждение, едине Человеколюбче. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Предстaтельство и покров жизни моея полагaю Тя, Богородительнице Дево: Ты мя окорми ко пристaнищу Твоему, благих виновна; верных утверждение, едина Всепетая. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Молю, Дево, душевное смущение и печали моея бурю разорити: Ты бо, Богоневестная, начальника тишины Христа родилa еси, едина Пречистая. Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Благодетеля рождши добрых виновнаго, благодеяния богатство всем источи, вся бо можеши, яко сильнаго в крепости Христа рождши, Богоблаженная. И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Лютыми недуги и болезненными страстьми истязaему, Дево, Ты ми помози: исцелений бо неоскудное Тя знаю сокровище, Пренепорочная, неиждивaемое. Спаси от бед рабы Твоя, Богородице, яко вси по Бозе к Тебе прибегaем, яко нерушимей стене и предстaтельству. Призри благосердием, всепетая Богородице, на мое лютое телесе озлобление, и исцели души моея болезнь.
Моление теплое и стенa необоримая, милости источниче, мирови прибежище, прилежно вопием Ти: Богородице Владычице, предвари, и от бед избaви нас, едина вскоре предстaтельствующая.
Ирмо́с: Услышах, Господи, смотрения Твоего тaинство, разумех дела Твоя и прослaвих Твое Божество. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Страстей моих смущение, кормчию рождшая Господа, и бурю утиши моих прегрешений, Богоневестная. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Милосердия Твоего бездну призывaющу подaждь ми, яже Благосердаго рождшая и Спaса всех поющих Тя. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Наслаждaющеся, Пречистая, Твоих даровaний, благодaрственное воспевaем пение, ведуще Тя Богомaтерь. Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. На одре болезни моея и немощи низлежaщу ми, яко Благолюбива, помози, Богородице, едина Приснодево. И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Надежду и утверждение и спасения стену недвижиму имуще Тя, Всепетая, неудобства всякаго избавляемся.
Ирмо́с: Просвети нас повелении Твоими, Господи, и мышцею Твоею высокою Твой мир подaждь нам, Человеколюбче. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Исполни, Чистая, веселия сердце мое, Твою нетленную дающи радость, веселия рождшая виновнаго. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Избaви нас от бед, Богородице чистая, вечное рождши избавление, и мир, всяк ум преимущий. Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Разреши мглу прегрешений моих, Богоневесто, просвещением Твоея светлости, Свет рождшая Божественный и превечный. И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Исцели, Чистая, души моея неможение, посещения Твоего сподобльшая, и здрaвие молитвами Твоими подaждь ми.
Ирмо́с: Молитву пролию ко Господу, и Тому возвещу печали моя, яко зол душа моя исполнися, и живот мой аду приближися, и молюся яко Иона: от тли, Боже, возведи мя. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Смерти и тли яко спасл есть, Сам Ся издaв смерти, тлением и смертию мое естество, ято бывшее, Дево, моли Господа и Сына Твоего, врагов злодействия мя избaвити. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Предстaтельницу Тя живота вем и хранительницу тверду, Дево, и напaстей решaщу молвы, и налоги бесов отгоняющу; и молюся всегда, от тли страстей моих избaвити мя. Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Яко стену прибежища стяжaхом, и душ всесовершенное спасение, и прострaнство в скорбех, Отроковице, и просвещением Твоим присно рaдуемся: о, Владычице, и ныне нас от страстей и бед спаси. И ныне и присно и во веки веков. Аминь. На одре ныне немощствуяй лежу, и несть исцеления плоти моей: но, Бога и Спaса миру и Избaвителя недугов рождшая, Тебе молюся, Благой: от тли недуг возстaви мя.
Предстaтельство христиан непостыдное, ходaтайство ко Творцу непреложное, не презри грешных молений глaсы, но предвари, яко Благaя, на помощь нас, верно зовущих Ти; ускори на молитву, и потщися на умоление, предстaтельствующи присно, Богородице, чтущих Тя.
Не имамы иныя помощи, не имамы иныя надежды, разве Тебе, Пречистая Дево. Ты нам помози, на Тебе надеемся, и Тобою хвaлимся, Твои бо есмы рабы, да не постыдимся.
Не ввери мя человеческому предстaтельству, Пресвятая Владычице, но приими моление раба Твоего: скорбь бо обдержит мя, терпети не могу демонскаго стреляния, покрова не имам, ниже где прибегну, окаянный, всегда побеждaемь, и утешения не имам, разве Тебе, Владычице мира, уповaние и предстaтельство верных, не презри моление мое, полезно сотвори.
Ирмо́с: От Иудеи дошедше отроцы, в Вавилоне иногдa, верою Троическою плaмень пещный попрaша, поюще: отцев Боже, благословен еси. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Наше спасение якоже восхотел еси, Спaсе, устроити, во утробу Девыя вселился еси, Юже миру предстaтельницу показал еси: отец наших Боже, благословен еси. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Волителя милости, Егоже родилa еси, Мaти чистая, умоли избaвитися от прегрешений и душевных скверн верою зовущим: отец наших Боже, благословен еси. Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Сокровище спасения и Источник нетления, Тя рождшую, и столп утверждения, и дверь покаяния, зовущим показал еси: отец наших Боже, благословен еси. И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Телесныя слабости и душевныя недуги, Богородительнице, любовию приступaющих к крову Твоему, Дево, исцелити сподоби, Спaса Христа нам рождшая.
Ирмо́с: Царя Небеснаго, Егоже поют вои aнгельстии, хвалите и превозносите во вся веки. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Помощи яже от Тебе требующия не презри, Дево, поющия и превозносящия Тя во веки. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Неможение души моея исцеляеши и телесныя болезни, Дево, да Тя прослaвлю, Чистая, во веки. Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Исцелений богатство изливaеши верно поющим Тя, Дево, и превозносящим неизреченное Твое рождество. И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Напaстей Ты прилоги отгоняеши и страстей находы, Дево: темже Тя поем во вся веки.
Ирмо́с: Воистинну Богородицу Тя исповедуем, спасеннии Тобою, Дево чистая, с безплотными лики Тя величaюще. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Тока слез моих не отвратися, Яже от всякаго лица всяку слезу отъемшаго, Дево, Христа рождшая. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Радости мое сердце исполни, Дево, Яже радости приемшая исполнение, греховную печаль потребляющи. Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас. Пристaнище и предстaтельство к Тебе прибегaющих буди, Дево, и стена нерушимая, прибежище же и покров и веселие. Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Света Твоего зарями просвети, Дево, мрак неведения отгоняющи, благоверно Богородицу Тя исповедающих. И ныне и присно и во веки веков. Аминь. На месте озлобления немощи смирившагося, Дево, исцели, из нездрaвия во здрaвие претворяющи.
Высшую небес и чистшую светлостей солнечных, избaвльшую нас от клятвы, Владычицу мира песньми почтим. От многих моих грехов немощствует тело, немощствует и душа моя; к Тебе прибегaю, Благодaтней, надеждо ненадежных, Ты ми помози. Владычице и Мaти Избaвителя, приими моление недостойных раб Твоих, да ходaтайствуеши к Рождшемуся от Тебе; о, Владычице мира, буди Ходaтаица! Поем прилежно Тебе песнь ныне, всепетой Богородице, рaдостно: со Предтечею и всеми святыми моли, Богородице, еже ущедрити ны. Вся aнгелов воинства, Предтече Господень, апостолов двоенадесятице, святии вси с Богородицею, сотворите молитву, во еже спастися нам.
Пресвятая Богородице, спаси мя. Царице моя преблагaя, надеждо моя Богородице, приятелище сирых и странных предстaтельнице, скорбящих рaдосте, обидимых покровительнице! Зриши мою беду, зриши мою скорбь, помози ми яко немощну, окорми мя яко стрaнна. Обиду мою веси, разреши ту, яко волиши: яко не имам иныя помощи разве Тебе, ни иныя предстaтельницы, ни благия утешительницы, токмо Тебе, о Богомaти, яко да сохраниши мя и покрыеши во веки веков. Аминь. К кому возопию, Владычице? К кому прибегну в горести моей, aще не к Тебе, Царице Небесная? Кто плач мой и воздыхaние мое приимет, aще не Ты, Пренепорочная, надеждо христиан и прибежище нам, грешным? Кто пaче Тебе в напaстех защитит? Услыши убо стенaние мое, и приклони ухо Твое ко мне, Владычице Мaти Бога моего, и не презри мене, требующаго Твоея помощи, и не отрини мене, грешнаго. Вразуми и научи мя, Царице Небесная; не отступи от мене, раба Твоего, Владычице, за роптaние мое, но буди мне Мaти и заступница. Вручaю себе милостивому покрову Твоему: приведи мя, грешнаго, к тихой и безмятежной жизни, да плaчуся о гресех моих. К кому бо прибегну повинный аз, aще не к Тебе, уповaнию и прибежищу грешных, надеждою на неизреченную милость Твою и щедроты Твоя окриляемь? О, Владычице Царице Небесная! Ты мне уповaние и прибежище, покров и заступление и помощь. Царице моя преблагaя и скорая заступнице! Покрый Твоим ходaтайством моя прегрешения, защити мене от враг видимых и невидимых; умягчи сердца злых человек, возстающих на мя. О, Мaти Господа моего Творцa! Ты еси корень девства и неувядaемый цвет чистоты. О, Богородительнице! Ты подaждь ми помощь немощствующему плотскими страстьми и болезнующему сердцем, едино бо Твое и с Тобою Твоего Сына и Бога нашего имам заступление; и Твоим пречудным заступлением да избaвлюся от всякия беды и напaсти, о пренепорочная и преслaвная Божия Мaти Марие. Темже со уповaнием глаголю и вопию: радуйся, благодaтная, радуйся, обрaдованная; радуйся, преблагословенная, Господь с Тобою.
Церковные требы в православных храмах ИерусалимаСорокоуст о упокоенииНеусыпаемая псалтирьЦерковная запискаМолебен о здравииСорокоуст о здравииХрамы и монастыри в которых совершаются богослужения | |
Категория: Мои файлы | Добавил: simvol-veri
| Теги: | |
Просмотров: 2685 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/2 | |
Всего комментариев: 0 | |